Review: Bioré deep cleansing pore strips

10 iunie

Nu credeam ca imi va lua atat de mult timp sa ma reinstalez acasa. A fost nevoie de o curatenie generala, la sange, pentru ca nu mai aveam loc in camera de atatea prostii. Acum pot sa ma laud ca sunt cam 90% gata, dar asta dupa o saptamana intreaga de chin si trudit.
Si deoarece am stat atatea zile in praf, va dati seama ca tenul meu nu este in cea mai buna forma, fiind tare incarcat. Dar ce sa fac? Il tratez si am rabdare. Cand vine insa vorba despre punctele negre de pe nas, folosesc Bioré deep cleansing pore strips.

benzi pentru nas

 Am citit despre acest brand pe blogurile din strainatate, asa ca am achizitionat produsul intr-un concediu. Pachetul contine atat benzi pentru nas, cat si pentru barbie si frunte, dar adevarul este ca eu tind sa le folosesc mai mult pe cele pentru nas, deoarece acolo am probleme cu punctele negre.

Biore deep cleansing pore strips

Pentru aplicare, e nevoie sa se umezeasca nasul/zona cu probleme, astfel incat banda sa se poata lipi cu usurinta (in prealabil se scoate partea transparenta). Dupa 10 minute banda se intareste foarte tare si trebuie scoasa. Nu e cea mai placuta senzatie din lume, procesul fiind chiar un pic dureros, dar na, asa cum zicea bunica mea, rabda baba la frumusete.


In poza de mai jos am facut un close-up, astfel incat sa vedeti rezultatele. Daca aveti probleme cu astfel de "detalii", as sugera sa sariti peste :)


Bioré deep cleansing pore strips actioneaza asupra majoritatii punctelor negre, scotandu-le la suprata. Totusi, mi-ar fi placut sa le scoata pe toate. Oricum, chiar si cele ramase sunt mai usor de rezolvat manual dupa ce scot banda.
Fiind primul produs de acest fel pe care il folosesc, nu am termen de comparatie. Oricum, am achizitionat si niste benzi Nivea pe care abia astept sa le folosesc. Per total, cele Bioré mi se par ok, fiind o metoda usoara si rapida de a scapa de punctele negre insestetice.
M-ar interesa sa stiu daca voi folositi un astfel de produs si daca da, care vi se pare cel mai bun.

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii